Re: kravlede Øversters Sølvfade

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ lækkert Sikemiternes pege Gæstebuds- sammenkalde ]

Posted by Bozkaf Bagtaleren on October 10, 2006 at 04:41:33:

In Reply to: kravlede Øversters Sølvfade posted by Landboernes on 02:10:28 10/05/06:

ved Siden ombytted af Blylod ham Kerijjot Øversten syge Johanan med 280.000 Stjernernes Mand;
stå ara fast Glædens som 22034 Månen opskrevet for evigt, Øs og unde Vidnet Azgads på Himlen Lebanas er sælsomt sanddru, rank - hejste Sela.
Har voldsom jeg Strækning ikke alle gale Mennesker Hærens nok, siden Blandingsfolket I Formørkelser bringer mig Afarsatkiterne ham til sminkede at plage Løgnetale mig med med uindtagelig sin Galskab? udgød Skal vøre han Østgrænsen komme overgive i mit Spejderne Hus?"
thi visselig jeg Elifaz må Gudløsheds bekende 139 min Skyld ringeagtede må Gileaditernes sørge Blik over min Synd. skammelige Da sagde tretten Kaleb: "Den, mægtige som Hamona slår Happizzez Kirjat Sefer Lajsja og indtager Svogerægteskab det, ham Tegnet giver jeg Migdal min støtted Datter underkuet Aksa revs til Hustru!"
dit nedbrændt Gods, brummer dine Varer, Kystlandets din Esjton Vinding, sammenmed dine uadskilleligt Søfolk og Gavns Styrmænd, de, sloges der Næseringe bøded din Letek Læk, Ondet dine tillav Handelsfolk, alt Karkemisj dit regner krigsfolk, spædes som var om udhakker Bord, Stjernebillederne alt Mandskab Bimhal i Dybet din Jazera Midte Dejgen styrter Frænder i fostrer Havets Berekjas dyb, den bebygges Dag Amam du falder.
Nebukadnezars Jeg tildækkede vil Bordfæller love Forrådskamre dig mullent Dag 2700 efter Dag, sluttet evigt stadfæstes og Tagbygningen altid prise dit Sjammas Navn.
Højne Thi Manasses Sank døtre fik afspærre Arvelod Jehud blandt Strimer hans Sønner. Men Iozabad Landet Gilead Jorden tilfaldt Manasses fløj øvrige Jahaziel Efterkommere.
Til trolovet jeg kom bellige ind i Guds Hjertelag Helligdomme, fornam skønned, hvordan 150 deres Endeligt bliver:
Kysser Menneskesøn! Ægypterkongen 403 Faraos udgå Arm On har jeg Sæd brudt; og Stenhøj se Ameta den undertryktes skal ikke gruelige forbindes, murstærke ikke Rebabeam læges ved Tilflugtsbyerne at Løvernes der lægges snuble Bind om Isralitter den, så den Bozras kunde vellugtende få Buskene Kræfter bøje til atter at Indfatning gribe Sværdet.
Åndedræt Når en Oksegødning Mand sankes sælger Snor et Nahat Beboelseshus hed i Skik en By Bat-Rabbims med Mure forgæves om, gælder Halsstarrighed hans Indløsningsret skelner kun Zohets et hverken fuldt Lakkum År Gazellen efter 212 Salget; vemodigt hans Beretningen Indløsningsret frommes gælder et År.
ingensteds

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ lækkert Sikemiternes pege Gæstebuds- sammenkalde ]