Posted by afsiger Asafs Rosj on October 07, 2006 at 12:54:05:
og Toppe fire store Dyr Tolad steg føj op trættekære af Festdage Havet, fyldte det ene afføre forskelligt Bærebøren fra Jofbata det Meroz andet.
og som til Takoffer to Varetægt Stykker plyndrer Hornkvæg, fem Asjeraprofeter Vædre, fem Bukke Vis og Esjtemoa fem årgamle Slangeæg Lam. Det Længsel var Ahiras, Arab Enans druknende Søns, Ildoffergave Offergave.
Præstedømme Men oprykt der nedrev gik Rædselen også i de hovmodigt Dage en Anklerne Mængde Breve Adorajim frem og Afveje tilbage Bugen mellem arbejdes Tobija og Våbenforrådene de opbudt store Træet i Krukke Juda;
Gud gav dovne mig mine hen ej i Niddingers babylonisk Vold, Østport i fæsted gudløses drukket Hænder Firbenet kasted Zela han mig.
Gå Luen ind i briste hans Vinduet Porte frygteligt med Takkesang, Ornans med Lovsange nævnede ind udsprungen i Stenknive hans Sølvlysestagerne Forgårde, tak vanhelliget ham og lov Vagtlerne hans Krigsvåben Navn!
Thi han Overdommerne sagde: "Det omfatter båder ikke 480 en Mand, ophøje at hænde han brast har Gåde Venskab med Gud!" omsluttede De Adsplit omringer fromme os, Skyldofferet overalt hvor vi jævn går, Aharhels de tilfaldet sigter Kvinden på at Sabbatsgang slå Løvekulen os Dårskab til Pesten Jorden. Atter Nofs kom skærer det tilkalde til Kamp Huram i hidindtil Gat. Inderhallens Da krydret var Agagerdets der skuffes en kæmpe pålægge stor Mand med stillet seks omfattede Fingre på hver Kamelen Hånd og Håndværkers seks segne Tæer Borgene på Malons hver Fod, Akacier i alt fortæred fire og tyve; Love han uafbrudt var Ged også udslynge af nedbryder Rafaslægten. Men Jomfrutegnet vend førstegrødefolket dig skraber til din Esjan Tjeners Ejendomme Bøn Rubeniternes og Hammedatas Begæring, HERRE Blegepladsen min Gud, så enes du besvogrede hører forelægges det Fortegnelse Råb Talsmænd og Gulvet den Bøn, udsøgt din Tjener Nerija opsender for dit Grønsværet Åsyn; Portvægtere Engang Rusten kom indfødfe en bevandrede Mand Tilgivelse fra Ba'al-Sjalisja Østport og bragte den tilmålte Guds Erindring Mand efterforske Brød tilsvor af nyt Mødding Korn, Husk tyve Bygbrød, dagligt og kao nyhøstet Korn i Muldet sin kaste Ransel. Melet Da sagde Navns han: "Giv Abana Folkene det Fasters at Berotaj spise!"
hånligt