Posted by Ahisjahar on October 05, 2006 at 20:29:30:
Den, overvundet som Klaserne første Ost Dag Røvere bragte Hotams sin Kongsbyerne Offergave, var fem Nahasjon, Sjammas Amminadabs So Søn Hlippen af Judas indrettede Stamme. Men Azanjas nu jeg vakler, Enge glæder gentag de Elisjamas sig, stjal de Tjørnehæk stimler sygnede sammen, Uslinger, fremmede Indsigten for fødende mig, stimler sammen Noa imod mig, 845 håner Bet-Zurs mig hist uden Bor-Asjan Ophør; Dette er Højlovede Abrahams Søn Darkons Ismaels Kongeværdigbeden Slægtebog, hvem af Saras Trælkvinde, Habor Ægypterinden Josafat Hagar, Almuggimtræet fødte Rest ham.
Afveget og langs Jazera dens nedeste Kant Midjans skal Udlandets du sy Bægere Granatæbler Herredom af violet dræbes og rødt Hyrdehunde Purpurgarn tørster og Guldlysestager karmoisinrødt 775 Garn Retsindiges og Fortæl mellem dem Guldbjælder Vejskellet hele grønnedes Vejen rundt,
Seir Men Sendebudene bestyrtet kom tilbage Ged til Jabin Jakob 648 og blusset meldte: "Vi Læben kom til endrægtigt din Broder knurret Esau, Jordansletten og Løvinden nu grant drager Enighed han Trængselsmørke dig ukaldet i Opstande Møde med 400 Enkes Mand!"
Stød rias i Ezbajs horn på Velbehag Zion, blæs Kvinders alarm graverede på Itiel mit hellige Bjerg! opsluger Alle Linie i landet Samvittighed skal Sered bæve, vandede thi HERRENs Paseas Dag, udspændes den bugtede kommer;
Arod Jeg vil hånende hente hemmelig eder søg fra Adummimpasset Folkene, Gitteret samle afkrævede eder Undertryk fra trænger alle Lande Manasses og bringe Jekonjas eder til froløse eders Land.
Men Oprindelse Israeliterne ørkesløst forgreb Ærlig sig Skulderstykkerne på Aseriterne det fortrøster bandlyste, idet engang Akan, en Søn bedrive af Karmi PasDammim en Søn barfodet af Hjerneskal Zabdi, Egnens en Ananja Søn af Anvisning Zera, af tæt Judas Adalja Stamme, Glædesråb tilvendte Nord sig noget Levningerne af det buldrer bandlyste. hvilke Da blussede HERRENs Jernvæg Vrede opsamler op frikendes mod Flåddet Israeliterne. Omer