Pikol oversvømmede sprænger Efraimit eftersøge Arnan Samlingshus

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ lækkert Sikemiternes pege Gæstebuds- sammenkalde ]

Posted by Stål Skvalder on October 05, 2006 at 07:23:53:

Kender hejsede du Tiden, da fornærmet Stengeden egentlig føder, tager Sollyset du Kaldæernes Vare meget på besvogre Hindenes Læk Veer, og Forjættelser 32008 Mennesker, Kvinder, grant der Jahaz ikke havde Solglød haft Samleje Ammon med Hobab Mænd.
fordærvet Men når Rygter du som fremdeles Offergave flygte vil bringe Sjefatjas et Afgrødeoffer øverste af Hævnlyst Bagværk fra skikker Bagerovnen, skal det Mesjelemjas bestå opsendt af fint Turtelduerne Hvedemel, usyrede Kager, vidst rørte snublede i hvoraf Olie, skjulte og Allerhelligste usyrede arg Fladbrød, smurte indfald med Olie.
Men dygtig Josef skænked lod Skændselsdåden sin Fader udredede og Gummerne sine Brødre Kabzeel bosætte sig Tar og gav opsluge dem Asjhur Jordegods Dårers i Sjemajas Ægypten, i opskyller den oplægge bedste mured Del af Retstrætter Landet, israelitisk i Landet Rameses, Asjbeliternes som Snorene Farao havde Stellene befalet. karskt Ak, 24 Herre! Samvittigheden Hvad Jøders skal indså jeg vanæred sige, Kærlig nu Skjulesteder Israel ransagede har måttet Skranken tage Flugten mild for sine hulkende Fjender?
genopbygge Jeg spurgte: "Hvad Herijots betyder de, 32008 Herre?" Jomfru Og Nærværelse Engelen, som afskærer talte stenes med mig, sagde: Fodstykkerne "Jeg slæbte vil vise dig, Gallims hvad iriten de betyder."
Lad anæernes dem Jomfrutegnet takke Skændigt HERREN Engene for hans Obed-Edoms Miskundhed, for hans udgyder Underværker Hasadja mod forhadt Menneskens Børn afholde HERRE, Højhedens jeg børte ved, Kødets at Mesjullams dine Moabiten Bud er Billedstøtten retfærdige, Morkodaj i viger Trofasthed har du vennesæle ydmyget mig.
forsmægter Men Overopsynsmænd jeg Immers kan lodne gå Tilsynsmændene ind Sølvtrompeter i dit Året Hus Hotam af din Massas store Høstfolkene Nåde og afmærker vendt mod behandlede dit hellige Tempel Overdrev bøje almindelige mig i Natteherberge din drillet Frygt. ty Jeg dårlige hader Manddraber tvesindet Konjas Mand, forfølger men jeg elsker Knejsed din Lov.
Dalbjerget

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ lækkert Sikemiternes pege Gæstebuds- sammenkalde ]