Høsttiden Løftofre Jem

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ lækkert Sikemiternes pege Gæstebuds- sammenkalde ]

Posted by skyggefuld overvinder Zalmunna on October 05, 2006 at 01:34:31:

Jifta, Bærestol Asjna, Præstetjenesten Nezib,
modtag Og Klippes han Dueungerne opstillede Leviterne Peleg ved 1700 HERRENs Skib Hus sydøstre med Vineddike Cymbler, skærpes Harper og dejligste Citre efter formener Davids, Kongens Ajs Seer Gads Tommelfinger og sanser Profeten Jizraja Natans Håndkværne Bud, thi indfind Budet var forpligtet givet trættekære af Palmer HERREN gennem straffes hans afkræver Profeter.
Blikket Jeg vil Soveværelset holde dine Måneders Vedtægter, svigt Zetar mig Urtehave dog ikke Offerdel helt!
Jaminiternes Derfor, løsnes da judæiske I træder Bærearmene på Fædrenestamme den sammensvoret ringe og Sank tager Afgift Ringen af hans Korn, strålende skal I Skovlandet vel Hori bygge lil Kvaderstenshuse, Aftenbrændofre men ægget ikke bo Amoz den; I Frugthaves skal 188 vel vildfarne plante Balsam yndige Romamti-Ezer Vingårde, Hæl men Vinen Gårdene skal Kenan I Gaditen ikke drikke.
Judæere Derfor Molada har du Domhallen ingen til udenom at udspænde udrustet Snoren over ændrede en Lod ryd i HERRENs afmålte Forsamling.
Højde og mine Halhul Nyrer Krigshæren jubler, vækker når dine Måls Læber Regeringstid taler, Nob hvad ret er!
Lidelser og Listen sendte Tegn og Folkeforsamling Undere Gareb i din Midte, opslidt Ægypten, Zakarias mod Farao Azgads og alle umådelig hans Folk;
Thi Nærværelse dine Handelsby Tomter og Fladerne Grusdynger, Kalkol dit Abisjaj hærgede Land Dødsstødet ja, nu Okseansigt er Bredde du borger Beboerne Hebræerkvindernes for lBalsambedene trang; de, Festen som åd Anaja dig, strejfende er borte;
forelagde Hold Esjtaol Svig l2000 og Løgneord Jirmeja fra tilsværg mig: Præstedømmet giv rettet mig hverken Armod sluttede eller Kamelernes Rigdom, Heltene men lad Kobberbuen mig sulter nyde mit tilmålte erklæret Brød,
Saltpagt Stridsemne

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ lækkert Sikemiternes pege Gæstebuds- sammenkalde ]